UWAGA KLUBY – ZMIANY W KLUBACH I KONIECZNOŚĆ PRZESŁANIA INFORMACJI DO LZPN

AKTUALIZACJA DANYCH KLUBU, ADRES E-MAIL DO KONTAKTU Z LZPN

Na podstawie treści Uchwały Zarządu PZPN o członkostwie (załącznik – wyciąg z uchwały)

– w przypadku zmian m.in: w składzie osób zarządu, adresu siedziby, adresu mailowego, konta bankowego – klub musi przesyłać każdorazowo aktualizację danych do LZPN.
e-mail:  
lubelski@zpn.pl  lub bialapodlaska@lzpn.pl oraz   wydzial.gier@lzpn.pl

Właściwe załączniki/aktualizacja danych poniżej.

Załącznik  AKTUALIZACJA danych klubu – POBIERZ DOC/POBIERZ PDF

Załącznik  – aktualny e-mail klubu – POBIERZ DOC/POBIERZ PDF

Załącznik –  RODO – POBIERZ DOC/POBIERZ PDF

Wyciąg z uchwały Zarządu PZPN o członkostwie – POBIERZ

 

UWAGA
Wszelkie inne zmiany w klubie, jak zmiany formy prawnej w funkcjonowaniu klubu, zmiana nazwy, przekazaniu, przyjęciu sekcji wymagają zgody Zarządu  LZPN, a w przypadku klubów, których pierwsze drużyny uczestniczą w rozgrywkach męskich: III, II, I  ligi i Ekstraklasy oraz drużyn żeńskich – III, II, I ligi i Ekstraligi wymagają zgody Zarządu PZPN poprzez rekomendację z LZPN.
Uchwale Zarządu PZPN o członkostwie – POBIERZ

Szczegóły – załączniki w informacji na stronie LZPN i Oddziałów LZPN,
– https://lzpn.pl/uchwala-o-czlonkostwie-aktualizacja-nowy-klub-zmiana-nazwy-przekazanie-sekcji-inne/